PRIRODA NAS DRAGULJ
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Priroda je za sve nas nesto izuztno i sto je neophodno za nas zivot. Priroda je deo naseg zivota i kao mi nje. Podelimo osecaje i shvatanje, znanje koje smo prikupili u nasoj prirodi, i upoznajmo se sa Autorom svega toga , koji je s'ljubavlju dao.
 
HomezdravljeGalleryLatest imagesÒðàæèÐåãèñòðó¼ ñåÏðèñòóïè

 

 Posjet pacijentu — kako pomoci

Go down 
ÀóòîðÏîðóêà
Dafner
Dafner
Dafner
Dafner


Áðî¼ ïîðóêà : 245
Ëîêàöè¼à : France
Registration date : 16.08.2008

Posjet pacijentu — kako pomoci Empty
ÏîðóêàÍàñëîâ: Posjet pacijentu — kako pomoci   Posjet pacijentu — kako pomoci Icon_minitime22/1/2009, 20:53

Öèòàò :
Posjet pacijentu — kako pomoći
VAŠ prijatelj leži u bolnici i rado biste ga posjetili. Što biste trebali reći i učiniti?
Što da mu donesete? Što bi mu moglo osobito koristiti?
I ima li nešto što biste trebali izbjegavati reći ili učiniti?
Želite da posjet bude vrijedan truda, da ne kažete samo ”Zdravo“ i nespretno ”Kako si?“, tada žurno ”Doviđenja“, te da površno poželite ”Brzo ozdravljenje!“ Kako ćete dakle postupiti?
U početku riječ savjeta: Promislite koje je najpogodnije vrijeme za posjet. Možete pitati pacijenta ili njegove rođake koje bi bilo najbolje vrijeme, tako da ne bi bio zauzet drugim posjetiteljima ili bliskim rođacima. Vjerojatno će biti bolje posjetiti ga veče prije operacije, kada može izvući korist iz ohrabrujućeg razgovora koji će mu odvratiti pažnju, nego odmah nakon operacije kad je iscrpljen ili ima bolove.
Riječi mudrog mudrome
Razmislimo o izrazu ’ohrabrujući razgovor‘. Očekujte da prilikom posjeta trebate preuzeti inicijativu i održavati razumno optimističan razgovor. Osoba na bolesničkoj postelji ne bi se trebala brinuti za to da vam bude dobar domaćin. Možete preuzeti taj teret na neusiljen način i prijateljskim izgledom. No, što reći, a što ne.
Nemojte doći sa mračnim ili ozbiljnim licem, iako izgleda da pacijentovo stanje nije dobro. ”Srce veselo pomaže kao lijek“, kaže mudri pisac Priča Salamunovih, ”a duh žalostan suši kosti“ (Priče Salamunove 17:22). Nemojte, dakle, zaboraviti da je vaša odgovornost voditi ohrabrujuć i ugodan razgovor (Priče Salamunove 25:11...

Zadnje vijesti iz obitelji pacijenta ili iz skupštine mogu ga zanimati i osvježiti, naročito ako imate dobre vijesti. Također nemojte zaboraviti dobar učinak humora na zravlje; tražite prilike da razveselite ili nasmijete pacijenta. U tom pogledu veoma je važno zadržati ravnotežu. Niste došli u posjet kao šaljivčina ili dvorska luda, već da pokažete istinsko zanimanje i suosjećanje.
Pacijent treba i samopouzdanje. Pazite, stoga, da ne govorite negativno o liječniku ili o bolnici. Obično je bolje ne uspoređivati stanje ili problem pacijenta s osobnim doživljajem ili s drugima koji su imali sličan problem, osim ako je ishod bio povoljan. Svi se razlikujemo, a situacija svakog pacijenta je jedinstvena (Priče Salamunove 18:13).


Konačna primjedba o vašem razgovoru: Jeste li ikad imali naporan, zamoran doživljaj biti u društvu s nekim tko je govorio kao da puca iz mitraljeza ili kao bučna struja vode koja pada niz Iguaçú vodopade? Iscrpilo vas je, zar ne? Nemojte to nikako učiniti kad posjećujete svog prijatelja ili rođaka u bolnici. Da bi vaš razgovor bio radostan i ohrabrujuć, trebate kontrolirati njegovu dužinu i brzinu. Nema potrebe biti nervozan, kao da morate svaku sekundu ispuniti riječima. Neko vrijeme provedeno zajednički u šutnji može također biti utješno. Da, pazite na to da ne doprinosite tome da pacijent bude iscrpljen beskonačnom bujicom posjetitelja koji na njega navale još beskonačnijom bujicom riječi.
Öèòàò :
Koliko dugo treba trajati posjet?
U nekim dijelovima svijeta obitelj praktički živi s pacijentom u bolnici. Možda se očekuje da brinu za pranje osobe, te da ga opskrbljuju hranom, tako da se takav posjet može oduljiti. No, u većini bolnica je vrijeme posjeta ograničeno, tako da pacijent ne bi bio preopterećen i da bi osoblje bolnice moglo obavljati svoje dužnosti. Stoga vaš posjet u većini slučajeva ne bi trebao trajati duže od jednog sata, ako ste rođak ili vrlo bliski prijatelj pacijenta, i pola sata ako ste samo poznanik. No, što ako vas pacijent zamoli da ostanete duže? Ipak bi bilo dobro ograničiti posjet, jer je možda umoran i nema jasnu sposobnost razlučivanja. Naravno, morate to prosuditi sami, no vrlo je važno da ne ostanete predugo.
Íàçàä íà âðõ Go down
http://ruzabela.wwooww.net
Dafner
Dafner
Dafner
Dafner


Áðî¼ ïîðóêà : 245
Ëîêàöè¼à : France
Registration date : 16.08.2008

Posjet pacijentu — kako pomoci Empty
ÏîðóêàÍàñëîâ: Re: Posjet pacijentu — kako pomoci   Posjet pacijentu — kako pomoci Icon_minitime22/1/2009, 20:55

Taj savjet treba posebno naglasiti ako se čini da pacijent već ima više posjetitelja nego što je to za njega ili za redovne poslove bolnice dobro. Poželjnije je i pokazujete više brige za njega ako ga posjetite nekoliko puta nakratko, umjesto jednom dugo. Mislite i na to da je potrebna taktičnost ako su rođaci pacijenta na neki način neprijateljski nastrojeni ili čak ljuti zbog vaše prisutnosti.
Öèòàò :
Praktična pomoć
Još prije nego što pođete u posjet, može vam pomoći druga vrsta pripreme. Možete li ponijeti nešto korisno? Možda nešto novo za čitanje?

Možda ste upravo dobili najnoviji broj časopisa kojem se pacijent također raduje. Pacijenta će se sigurno dojmiti vaša spremnost da mu ostavite novi broj koji cijenite. Možete ponuditi i da mu pročitate članak ili dva koji su vas naročito zanimali.
Koje druge stvari možete još donijeti? Mali znak pažnje, primjerice cvijeće ili voće, sigurno će ga obradovati. Druga malenkost koja ga može radovati su slatkiši koje pacijent voli ili čak neka domaća hrana — ukoliko je to dozvoljeno.

U vezi hrane možete pitati članove njegove obitelji ili medicinske sestre prije nego što je unesete u sobu.
Možete također pitati liječnika ili medicinske sestre ima li još nešto što biste mogli pacijentu donijeti ili učiniti za njega što bi im olakšalo posao, a njemu omogućilo udobniji boravak. Možda će pozdraviti vašu pomoć.
Želite li pomoći na neki drugi način? Pitajte pacijenta za male praktične stvari koje treba obaviti. Tko mu uzima i donosi poštu? Možete li mu ponuditi da pogledate je li s njegovom kućom ili stanom sve u redu, ili možda da je očistite s nekoliko prijatelja koji će vam pomoći prije nego što dođe kući? Treba li nekoga tko će mu čistiti snijeg s pločnika, zalijevati cvijeće ili poduzeti nešto da bi kuća izgledala kao da netko u njoj stanuje kako ne bi privukla provalnike? Je li zabrinut zbog njege kućnih životinja? O tim i o drugim stvarima pacijent možda razmišlja, no ništa ne bi rekao ako ga ne pitate. Vaše prijazno raspitivanje će mu također pokazati da se doista brinete za njega.

Još nešto o prikladnoj pojavi prilikom posjeta u bolnici. Iako to možda zvuči neobično, vaša odjeća i ponašanje mogu utjecati na način kako bolničko osoblje postupa s pacijentom. Primijete li da pacijenta posjećuju osobe koje su dobro dotjerane može to na njih ostaviti dubok dojam. Kad se nekoliko takvih dostojanstvenih posjetitelja raspita za pacijentovo zdravstveno stanje, osoblje će zaključiti da pacijent mora biti poštovana osoba, što doista i jest. Biblija napominje da se ukrašavamo na način koji ’dolikuje osobama koje ispovijedaju vjeru‘ i ako to činite, možete pobuditi osoblje bolnice da odgovarajuće postupa s pacijentom
Öèòàò :
Kad nastane ozbiljan problem
Ponekad se može dogoditi da pacijent koga posjetite ima ozbiljan problem u vezi sporazumijevanja s bolničkim osobljem. Dobro pitanje koje možete postaviti a da ne ulazite u pacijentove privatne stvari bilo bi: ”Što misli liječnik o tvom stanju?“ Ako ima poteškoće, a vi ste odgovorni član obitelji ili skupštinski sluga, možda mu možete pomoći. U pacijentovu interesu morat ćete možda preuzeti inicijativu da biste od bolničkog osoblja dobili više obavještenja. Ili možda možete ponuditi da pratite članove obitelji koji iz nekih razloga oklijevaju razgovarati s liječnikom.

Kad je to slučaj, važno je da imate na umu da ne trebate biti zastrašeni bolničkom sredinom ili osobljem. Možda pacijent leži u šok-sobi, okružen raznim aparatima i vrlo bolesnim osobama. Osoblje je možda jako zaposleno ili naprasito. Možda se bojite da ih ne prekinete, ili da kažete nešto što bi moglo zvučiti kao prigovor. No, ako ste pravi zastupnik pacijenta imate pravo i vi i on na jasne odgovore i obavještenja o alternativama. Ne dajte se odvratiti dok ne obavite svoj zadatak. Mada ne želite biti dosadni, sjetite se da je i Isus u jednoj usporedbi naglasio da je ponekad potrebno češće pitati, kako bismo dobili njegu ili informacije na koje imamo pravo .
Öèòàò :
Osvrnite se na svoj posjet
Kad završite posjet, odlazeći s osvježavajućom primjedbom, možete razmotriti što ste rekli i učinili. Takvo razmišljanje vam može pomoći razabrati kako vaš sljedeći posjet tom ili nekom drugom pacijentu može biti još više djelotvoran i zadovoljavajuć.
Sve u svemu, posjetom u bolnici možete postići mnogo toga. Mislite na pripremu i na to da želite pomoći. Iskoristite li priliku, možete učiniti mnogo toga i pokazati se ’prijateljem koji je privrženiji od [tjelesnog] brata‘ (Priče Salamunove 18:24).
Íàçàä íà âðõ Go down
http://ruzabela.wwooww.net
 
Posjet pacijentu — kako pomoci
Íàçàä íà âðõ 
Ñòðàíà 1 of 1
 Similar topics
-
» Zasto tako mnogo mrznje?
» Kako se rijesiti boli
» Kako hranu uciniti sigurnijom
» Kako imati skladan brak

Permissions in this forum:Íå ìîæåòå îäãîâîðèòè íà òåìå ó îâîì ôîðóìó
PRIRODA NAS DRAGULJ :: ZDRAVLJE :: SVAKODNEVNE POTREBE, FAMILIJA.-
Ñêî÷è íà: